Regulamin Sklepu

  1. Sklep internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwiem sieci Internet.
  2. Przedstawiona kolorystyka w serwisie może różnić się od rzeczywistej.
  3. Zamówienia sa przyjmowane przez strony www.aroshop.pl, w wyjatkowych przypadkach 34 375 20 20. Po złożeniu zamówienia klient dostaje e-mailem informację o jego przyjęciu z prośbą o potwierdzenie.
  4. Realizacja zamówienia rozpoczyna się: - po tym, jak do sklepu dotrze od klienta e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia
  5. Faktura VAT jest wsytawiana do każdego zakupu.
  6. Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu otrzymania e-maila potwierdzającego wysykę zamówionych towarów.
  7. Dostawy realizowane są na terenie całego kraju za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL.
  8. Termin realizacji Państwa zamówienia przez sklep nie powinien przekraczać 7 dni roboczych.
  9. Koszt wysyłki 25 zł netto (30,75 zł brutto).
  10. Płatności za zamówione artykuły mozna dokonać jedynie za zaliczeniem pocztowym przy odbiorze towaru.
  11. Każdy zakupiony towar w naszym sklepie jest fabrycznie nowy.
  12. Razem z przesyłka towaru dostarczane są: gwarancja, instrukcja obsługi.
  13. Zgodnie z ustawią z dnia 2 marca 2000 o ochronie praw konsumentów (Dz.U.z 2000 Nr 22 poz.271 z pożniejszymi zmianami) klientowi przysluguje prawo zwrotu zakupionego towaru w terminie 10 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest odesłanie nam zakupionego towaru w stanie niezmienionym (w nieuszkodzonym opakowaniu, bez śladów uzytkowania) wraz z dowodem zakupu oraz kartą gwarancyjną. Zwrot należności za zwrócone towary, po potrąceniu całkowitych kosztów przesyłki, nastapi w terminie 7 dni od daty otrzymania zwrotu na wskazane przez Państwa konto bankowe Koszty odesłania towaru ponosi Kupujący.
  14. Wszystkie zwroty należy wysyłać na adres:

    PPH "ARO" KAROŃ Sp. J.
    ul. Ludowa 265
    42-200 Częstochowa

  15. W chwili odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do sprawdzenia stanu przesyłki.
  16. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub niezgodności, należy skontaktować sięz naszym sklepem. Reklamacje z tego tytułu zostaną uwzględnione , jeśli w obecności spedytora zostanie spisany protokół reklamacyjny. Towary znajdujące sięw ofercie sklepu internetowego aroshop.pl są fabrycznie nowe i są objęte rekojmia na wady ukryte. Reklamacje z tytułu rękojmi są rozpatrywane zgodnie z przepisany Kodeksu Cywilnego. Do towarów objętych gwarancją producenta dołączona jest podstemplowana przez Sprzedającego karta gwaranacyjna wraz z dowodem zakupu, które stanowią podstawę do reklamacji.
  17. W celu złożenia reklamacji należy:
    - zawiadomić sklep o zamiarze złożenia reklamacji przy pomocy elektronicznej serwis@aro.pl lub telefonicznie 34 375 20 20
    - dostarczyć reklamowany towar na adres wskazany, przez sprzedawcę.
  18. W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na wolny od wad i ponownie dostarczony na koszt sprzedawcy.
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel